Współpraca

Dla Firm zainteresowanych współpracą

Dzięki współpracy Firma będzie miała okazję:

  • Dotrzeć do nowej grupy odbiorców i potencjalnych przyszłych klientów
  • Wzmocnić wizerunek sponsora jako wspierającego wyczyn, mający wymiar nie tylko podróżniczy, ale i społeczny.
  • Możliwość przetestowania sprzętu dostarczonego przez sponsora w trudnych warunkach oraz dostarczenie opisów i uwag.
  • Powiększyć swój zasięg medialny za pomocą relacji z wyprawy.

Kto może zostać sponsorem?

Każda firma, instytucja, której bliskie są cele wyprawy i chciałaby wesprzeć projekt. Przede wszystkim mile widziane są firmy, które chciałyby wesprzeć wyprawę finansowo lub za pomocą sprzętu i innych usług np.:

  • niepsującą się żywność-liofilizaty,
  • rower trekkingowy,
  • sprzęt turystyczny: namiot, śpiwór, mapy, przewodniki,
  • sprzęt elektroniczny: netbook, aparat fotograficzny, karty pamięci, przenośny dysk, ładowarka słoneczna,
  • ubezpieczenie podróżne,
  • bilety lotnicze.

Wyprawa będzie promowana przy użyciu następujących kanałów:

Przed wyprawą: 

  • „Zajawka” na temat wyprawy na portalach o tematyce turystycznej i rowerowej
  • Informacje o wyprawie na Facebook’u
  • Wpisy dokonywane na blogu wyprawy
  • Kontakt z osobami zaangażowanymi w projekt

Podczas wyprawy: 

  • Informacje o wyprawie w mediach społecznościowych: Facebook, filmy na Youtube
  • Wpisy dokonywane na blogu wyprawy
  • Kontakt z osobami zaangażowanymi w projekt

Po wyprawie: 

  • Organizacja prelekcji : wystawy zdjęć, projekcje filmów
  • Publikacja relacji z wyprawy na portalach o tematyce turystycznej i rowerowej
  • Udostępnienie materiałów fotograficznych z wyprawy
  • Podtrzymywanie kontaktów z osobami zaangażowanymi w projekt a także rozwijanie nowych więzi z tymi, które mają w planie podobne projekty

Wsparcie sprzętowe:

indiana-01

logo-cr

pobrane

brubeck

logo podstawoweBaner_ARCTICA

Wsparcie medialne:

logo_PS_NEWLogotyp Strimeo Telewizja Regionalna białe tło

WWW_TRAVELBIT_PL_logo2_CMYK

Przygotowanie materiałów marketingowych:

logo